> Aksharamuttam Quiz -Previous Question Papers | :

Aksharamuttam Quiz -Previous Question Papers

ദേശാഭിമാനി കേരളത്തിലെ സ്ക്കൂള്‍ വിദ്യാര്‍ഥികള്‍ക്കായി സംഘടിപ്പിക്കുന്ന അക്ഷരമുറ്റം ക്വിസ് മത്സരം. 2011-ല്‍ തുടങ്ങി വന്‍ വിജയമായി മാറിയ ക്വിസ് ഫെസ്റ്റിവലില്‍ വര്‍ഷം തോറും 45 ലക്ഷത്തിലേറെ വിദ്യാര്‍ഥികളും 16,000-ത്തോളം വിദ്യാലയങ്ങളും പങ്കെടുക്കുന്നുണ്ട്.ഈ മത്സരങ്ങളില്‍ പങ്കെടുക്കാന്‍ സഹായകമാക്കുന്ന മുന്‍ വര്‍ഷത്തെ ചോദ്യങ്ങള്‍ ഇവിടെ നല്‍കുന്നു.
Downloads
Aksharamuttam Quiz 2013-LP,UP,HS,HSS (Sub District Level)
Aksharamuttam Quiz 2013-LP,UP,HS,HSS (District Level)
Aksharamuttam Quiz 2014-LP (Sub District Level)
Aksharamuttam Quiz 2014-UP (Sub District Level)
Aksharamuttam Quiz 2014-HS (Sub District Level)
Aksharamuttam Quiz 2014-HSS (Sub District Level)
Aksharamuttam Quiz 2016-LP,UP,HS,HSS(District Level)
Permission for conducting Aksharamuttam Quiz in schools-Circular
Aksharamuttam Quiz 2017-LP
Aksharamuttam Quiz 2017-UP
Aksharamuttam Quiz 2017-HS
Aksharamuttam Quiz 2017-HSS
Aksharamuttam Quiz 2018-LP
Aksharamuttam Quiz 2018-UP
Aksharamuttam Quiz 2018-HS
Aksharamuttam Quiz 2018-HSS

8 comments:

mrkdvsn said...

Sometime few educational blogs become very helpful while getting relevant and new information related to your targeted area. As I found this blog and appreciate the information delivered to my database.igcse

Unknown said...

Thanks

Unknown said...

Noce

Unknown said...

Thnkz

Unknown said...

Thnkz

Unknown said...

Tanxx

Unknown said...

bad

Unknown said...

Thanku

Post a Comment

 

:

antroid store
Computer Price List
 Telephone & School Code Directory
Mozilla Fiefox Download
Gurumudra Emblem
google chrome

e-mail subscribition

Enter your email address:

powered by Surfing Waves

GPF PIN Finder